پروتز لب
می خواهیم بهترین مطالب پزشکی را در این وبلاگ منتشر کنیم امید واریم بهترین بهره را از وب سایت ببرید.
پروتز لب
جمعه 28 دی 1397 ساعت 15:11 | بازدید : 72 | نویسنده : دکتر جوان | ( نظرات )

پروتز لب

پروتز لب با استفاده از تزریق چربی و ژل , هزینه و قیمت پروتز لب با تزریق چربی , پزشک زیبایی متخصص برای انجام پروتز لب با امکانات روز دنیا : مدت ها می باشد که داشتن لب های بزرگ و حجیم یکی از معیار های زیبایی به شمار می آید ،و لب یکی از نشانه های سلامتی ،جوانی و شادابی می باشد و در صورتی مه لب های یک فرد بیست ساله را به لب های یک فرد مسن مقایسه نمایید ،متوجه این امر خواهید شد.با گذشت سن و کاهش عروق خونی و کاهش تولید کلاژن که عامل زیبایی پوست به حساب می آید ،لب ها هم دچار تغییر و تحولاتی می گردند.

پروتز لب

اینکه یک فرد با بالا رفتن سن زیبایی لب های خود را از دست داده است ،و یا از هنگام تولد دارای لب های نازک بوده است و یا در طول فرآیند عادی رشد لب هایش نازک شده است ؛موضوع نگران کننده ای نیست .زیرا امروزه روش هایی وجود دارد ،که بدون نیاز به عمل جراحی می تواند لب ها را برجسته و حجیم نماید ،و موجب زیبایی ظاهری افراد شود.

نکته شاخص : پروتز لب با تزریق چربی

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افراد می باشید که خواهان پر و کامل تر شدن لب های خود می باشید ،پروتز لب گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.پروتز لب و یا همان برجسته سازی لب یک عمل زیبایی می باشد ،که موجب می شود،لب برجسته تر،کامل تر ،پرتر،مشخص تر و جوان تر به نظر بیاید. در پروتز لب از ژل های پر کننده استفاده می گردد که لب ها را برای جند ماه ،در طی یک جلسه درمانی حجیم می نماید.اما پروتز لب و سایر روش های زیبایی می توانند راهکارهایی را ارائه کنند ،که نتایج حاصل طولانی مدت شود.

پروتز لب امکان دارد ،دارای عوارض تزریق ژل باشد و مانند تزریق ژل و چربی نتایج آن به آسانی قابل برگشت نیست و دارای دوره ریکاوری طولانی می باشد.نیاز نیست که این موضوع شما را نگران نماید زیرا این عوارض به ندرت پیش می آید.و همه ساله هزاران نفر از روش های درمانی تزریق ژل و چربی به لب استفاده می نمایند و از نتایج حاصل از پروتز لب راضی می باشند.

پیش از انجام هر عمل زیبایی در عمل پروتز لب هم ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که نخست با متخصصین مشاوره داشته باشید و سپس اقدام به این عمل نمایید. متخصصین ما نخست در کلینیک لیزر مو به شما مشاوره می دهند و در شرایطی که شما برای عمل پروتز لب مناسب باشید ،شروع به عمل زیبایی و پروتز لب خواهند نمود.متخصصین ما بر اساس انتظارات شما ،فرم چهره شما و اینکه نتایج باید کاملا طبیعی به نظر برسد،طرحی را برای تزریق ژل در نظر می گیرند.

در کلینیک لیزر مو در طی عمل پروتز لب،شخص کاملاً هوشیار است،و برای کاهش احساس درد از یک بی حس کننده موضعی استفاده می گردد.عمل پروتز لب با حفظ ظاهر و کمترین عوارض ممکن صورت می گیرد .اما با این وجود امکان دارد ،بعد از تزریق آثار ورم و کبودی مشاهده گردد،که در طی چند روز برطرف خواهد شد.

پروتز لب دارای چه کاربرد هایی می باشد؟

در صورتی که شما جزو افرادی می باشید که به زیبایی ظاهر خود اهمیت زیادی می دهید ،و جزء افرادی می باشید که لب های نازکی دارید ،و تمایل به داشتن لب های حجیم و برجسته برای زیبا و کامل تر به نظر رسیدن جهره خود دارید ،پروتز لب می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.در روش پروتز لب با تزریق چربی به لب ،لب ها حجیم تر و بزرگتر جلوه می کنند.

پروتز لب تعدادی ازمشکلات مربوط به زیبایی لب ها را برطرف می کند ،که تعدادی از این مشکلات عبارت اند از :

  • در صورتی که لب های شما تقارن نداشته باشند این عمل می تواند تقارن را به لب های شما بازگرداند.
  • لب های نازک شما را می تواند حجیم نماید.
  • مشکل ترک خوردگی در اطراف لب ها را رفع می نماید.
  • می تواند مشکل از دست رفتن حجم لب در اثر بالا رفتن سن را حل نماید.
  • این عمل خطوطی را که در اثر سیگار کشیدن به وجود آمده اند را برطرف می نماید.
  • این عمل می تواند لب های خیلی پهن را هم به حالت طبیعی بازگرداند.
بخوانید :  کاشت مو به روش HRT , قیمت و هزینه کاشت مو با تکنیک HRT

مراحل مختلف انجام عمل پروتز لب با تزریق بوتاکس

این عمل ها در کلینیک های زیبایی با سرعت و بدون نیاز به بستری شدن انجام می گردد .در این بین تزریق ژل به لب ها خیلی آسان می باشد ،اما تزریق چربی به علت اینکه ،نخست چربی های اضافی از قسمت های دیگر بدن برداشته می گردد ،و بعد به لب ها تزریق می گردد،بنابراین زمانبر است.

پروتز لب با تزریق بوتاکس

در حالت کلی پروتز لب ها را در طی ۵ مرحله انجام می دهند:

مرحله اول:

نخست متخصص پوست ، نوع پوست فرد و وضعیت لب های او را بررسی می کند ،سپس ناحیه ی اطراف لب های فرد را برای تزریق ژل یا چربی معاینه می کند ،تا بعدا دچار مشکلی نشود.

۲-مرحله دوم:

پس از مرحله یک نقاط استراتژیک یا نقاطی که قرار می باشد ،ژل یا چربی تزرق گردد،علامت گذاری می شود . تا بتواند پزشک را در طی عمل تزرق راهنمایی کند.

۳-مرحله سوم:

پس از مشخص کردن نقاط ،این نواحی با استفاده از مواد آنتی باکتریال تمیز می گردند و برای راحتی بیماران و کاهش درد از یک بی حس کننده موضعی استفاده می گردد .در برخی موارد ،خود ژل دارای ماده بی حس کننده است.اما در موارد دیگر نیاز است،در محل تزریق،ناحیه ی مورد نظر برای تزریق به شکل جداگانه بی حس گردد.

۴-مرحله چهارم:

تزریق ژل به لب و برجسته سازی لب را در طی مدت زمان کوتاهی انجام می دهند.تزریق چربی هم اگر قبلا جربی های اضافه از قسمت های دیگر بدن برداشته شده باشد ؛در مدت زمان کوتاهی قابل انجام می باشد .تزریق را در طی جند دقیقه انجام می دهند.

۵-مرحله پنجم:

پس از اتمام پروتز و برجسته سازی لب ،همه علامت گذاری ها از صورت پاک می شوند ،و جهت کاهش هر گونه درد و ناراحتی موقت از یخ استفاده می گردد.

نحوه انجام پروتز لب ها

در واقع می توان گفت که عمل پروتز لب یک عمل نسبتاً ساده می باشد و اغلب مدت زمان یک ساعت برای کامل شدن آن طول می کشد.عمل پروتز لب ها نیاز به چند بار تزریق برای پر کردن ماده در محل افزایش حجم و بزرگ نشان دادن لب دارد. چنانچه از پر کننده های خاصی استفاده گردد امکان دارد ،نتایج از حد انتظار بالاتر باشد،که طی چند روز رفع خواهد شد .در پروتز لب با چربی امکان دارد درمان جند هفته طول بکشد.

در انجام پروتز لب ،نخست شکاف های گوشه های دهان و اطراف لب انجام می گردد.بعد جراح یک تونل کوچکی جهت جا دادن پروتز ایجاد می کند.این تونل را جهت به دست آوردن نتیجه ی مطلوب از عمل پروتز ایجاد می کنند.بعد جراح پروتز را داخل تونل و سپس آن را داخل لب می نماید.و سپس پروتز به طور دقیقی دستکاری می گردد،تا طول مناسبی را پیدا نماید ،و در مرحله ی بعدی شکاف های ایجاد شده بر روی لب بسته می شوند.

نحوه تزریق چربی به لب ها

تزریق چربی نیز یکی از روش های پروتز و برجسته سازی لب ها می باشد.چنانچه بیمار تمایلی به استفاده از ژل ها و مواد پر کننده جهت پروتز لب ندارد،از روش تزریق چربی برای پروتز لب های او استفاده می گردد.نحوه کار به در این شکل می باشد که نخست جراح چربی های اضافه در دیگر قسمت های بدن بیمار مانند شکم ،ران ،باسن را با روش لیبوساکشن برداشته و پس از غنی سازی چربی ،آن را جهت تزریق به لب ها ی فرد آماده می سازد.

بخوانید :  کاشت مو به روش FIT (FUE) و قیمت و هزینه این روش کاشت مو

پس از تزریق چربی به لب ها ،لب ها برجسته و حجیم شده و شکل مناسبی را پیدا می کنند.همیشه مقدار زیادی از چربی تزریق شده به علت فعالیت ها و حرکت های معمولی لب تجزیه شده و جذب بدن می گردد. به خاطر همین مسئله مقدار چربی ذتزریق شده از حالت معمول مقداری زیادتر خواهد بود.پس از تجزیه مقداری از چربی ،بقیه چربی باقی مانده برای همیشه ماندگار خواهد بود.به علت تزریق اضافی چربی ،نتایج پروتز برجسته سازی لب همیشه به مدت سه تا جهار هفته بعد از تزریق قابل مشاهده می باشد.

چه مدت زمان نیاز می باشد تا پروتز لب بهبود پیدا کند؟

جهت کوتاه بودن دوران بهبودی ،نیاز است بیمار به توصیه های پزشک به دقت گوش کرده و نحو دقیقی به آن ها عمل نماید .در اینجا ما یک سری راهنمایی ها و نکاتی را به شما ارائه دادیم که باید این نکات و بیمار بعد از پروتز لب رعایت کند این نکات عبارت اند از:

  1. در ۴۸ ساعت اول بعد از پروتز لب از حرف زدن و جویدن زیاد خود داری نمایید.
  2. در ۴۸ ساعت اول بعد از پروتز لب از بسته های یخ روی لب استفاده کنید.
  3. در هفته اول بعد از پروتز لب سعی کنید کمتر بخندید.
  4. جهت پیشگیری از عفونت لب های خود را تمیز نگه دارید(برای این کار می توانید از آنتی بیوتیک ها استفاده نمایید)
  5. از انجام فعالیت های سنگین طی ۱ الی ۳ روز اجتناب کنید.
  6. در هفته اول بعد از تزریق به حالت نیمه نشسته بخوابید و به هیچ عنوان روی شکم نخوابید.
  7. سعی کنید خم نشوید،حرکت های کششی انجام ندهید ،ورزش نکنید،این کار برای پیشگیری از خون ریزی و کبودی لب ها می باشد.و در حالت کلی فعالیت هایی را که امکان دارد به لب های شما فشار وارد کند را انجام ندهید.

دوره ریکاوری بعد از درمان و فرایند برجسته سازی و رفع چروک دور لب تقریباً حدود ۱تا ۲ روز می باشد کبودی و ورم هم به صورت موقتی می باشد و حداکثر امکان دارد برای یک هفته طول بکشد.

پروتز لب ها با استفاده از تزریق ژل و چربی دارای چه مزایایی می باشد؟

در واقع پروتز لب با تزریق ژل یا چربی ،لب های فرد را کامل تر و برجسته تر کرده و از بافت لب ها حمایت می کند و موجب می شود که لب ها دارای ظاهری زیبا شده و جوان تر به نظر بیایند و در حالت کلی موجب جوان تر شدن چهره می شود.

تعدادی از مزایای پروتز لب با تزریق چربی و ژل عبارت می باشند از:

  1. کنترل حجم لب : پس از قبول نمودن هزینه تزریق چربی به لب،مقدار چربی تزریق شده به لب قابل کنترل می باشد . و پزشک بر اساس انتظار فرد و با توجه به این امر که حالت طبیعی را حفظ کند ،سعی می کند که مقدار کافی از چربی را به لب ها تزریق کند.
  2. دوره درمان تدریجی : می توان عمل تزریق چربی و ژل را به لب ها را تدریجاً و در طی چند جلسه انجام داد تا لب ها به حالت مطلوب و مورد دلخواه بیمار در بیایند.
  3. از بین رفتن ساده چین و چروک ها : چین و چروک ها به وجود آمده در اطراف لب ها به علت بالا رفتن سن ،و حرکت لب ها با گذشت زمان به آسانی با تزریق ژل وچربی برطرف خواهند شد.
  4. ماندگاری تزریق چربی و ژل در لب ها : نتایج حاصل از تزریق چربی و ژل به لب ها بسیار طولانی مدت می باشد ولی نمی توان گفت که دائمی می باشد.
  5. عدم احتمال مشاهده واکنش آلرژیک : چنان چه برای پروتز لب از تزریق چربی استفاده شود به علت اینکه از چربی بدن خود بیمار می باشد ،ممکن نیست که واکنش آلرژیکی مشاهده شود.ودر صورتی که از روش تزریق ژل جهت پروتز لب استفاده گردد؛به دلیل اینکه ژل های تزریقی از مواد طبیعی تهیه می شوند ،این مواد بسیار شبیه مواد موجود در بدن انسان هستند ،به همین دلیل امکان مشاهده واکنش آلرژیک کمتر می باشد.اما در صورت داشتن حساسیت به لیدوکائین پیش از شروع درمان ،این مسئله را با پزشک خود در میان بگذارید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب ناب از سراسر وب و آدرس drdr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 268
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 50
:: بازدید ماه : 4299
:: بازدید سال : 6158
:: بازدید کلی : 14974